АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ХОЛДИНГУ З BAS
Великим компаніям із розгалуженою структурою управління завжди складно контролювати внутрішні бізнес-процеси. У минулі століття це призводило до того, що за кожним спостерігачем та управлінцем мав стояти свій спостерігач-управлінець, якого теж треба було контролювати. Звісно, зараз ці процеси виглядають зовсім інакше.
Люди вигадали безліч способів оптимізації управління та взаємодії співробітників усередині підприємства. В результаті, по всьому світу поступово популярності набула автоматизація та діджиталізація. Переведення всіх документів та даних у цифровий формат дозволяє значно оптимізувати роботу з ними, та забезпечує більш комфортну їх обробку. Також важливу роль відіграють нові шляхи комунікації між працівниками. Набагато зручніше поставити завдання у програмі, ніж скликати збори, і вже на ньому розподіляти ролі.
BAS УПРАВЛІННЯ ХОЛДИНГОМ
Продукт BAS «Управління холдингом» створений спеціально для груп компаній, холдингів або просто підприємств з холдинговою структурою. Ця система вирішує конкретні проблеми управлінців та співробітників, і була створена виключно з практичною метою. Автоматизація та управління бізнес-процесами холдингу з BAS працюють приблизно як нервова та кровоносна система в живому організмі. Доставка інформації та фільтрація всього необхідного, а якщо треба — аналіз наявних даних. Зручний інструмент оптимізації та підвищення ефективності сучасного бізнесу.
Купуючи дане рішення, ви вирішуєте всі завдання консолідації даних холдингу, фінансового управління групою компаній, підготовки звітності по всьому холдингу в розрізі окремих компаній і напрямків діяльності, управління ризиками як окремої компанії, так і всього холдингу.
Кому підходить?
- Великим об’єднанням компаній, процеси яких різняться між собою
- Компаніям з великою кількістю дочірніх підприємств
- Юридичним особам з іноземними інвестиціями
- Компаніям з холдинговою структурою
Переваги системи
BAS Управління холдингом
Такий різносторонній проект у будь-якому випадку матиме багато параметрів, які можуть вважатися перевагами. BAS «Управління холдингом»:
- Створює якісні управлінські та фінансові обліки;
- Може консолідувати звітності щодо МСФЗ;
- Створює об’єднану фінансову та управлінську звітність у масштабах усього холдингу чи компаній учасників;
- Дозволяє вводити систему в обіг, не змінюючи вже усталені бізнес-процеси;
- Сортує інформацію за окремими компаніями з різними напрямками діяльності та різною структурою. Завдяки створеній загальній картині з усіма необхідними даними, буде легше приймати управлінські рішення.
У сумі всі ці якості мають суттєвий ефект для управлінця. Більш комфортна робота з інформацією та документами в умовах розгалуженої внутрішньої структури буде відмінним двигуном підвищення ефективності.
Люди вигадали безліч способів досягнення мети, і серед цієї маси варіантів у будь-якому випадку завжди знайдеться найкращий. Лінійка продуктів BAS різноманітна. Кожен її елемент, кожна конфігурація призначені для певного, конкретного завдання, та його рішення. BAS «Управління холдингом» функціонує так само. Ця система покликана зробити роботу користувачів легшою, і завдяки доступному функціоналу, вона з цим вдало справляється.
Функціональні можливості
Автоматизація та управління бізнес-процесами холдингу з BAS включає в себе комплексний підхід до оптимізації шляхів управління холдингом. Проте перелік усіх можливих функцій не містить зайвих чи непотрібних елементів. Усе в цій системі було створено людьми, які добре розуміють суть проблем клієнтів. На основі наявного досвіду в бізнесі, і запитів, що надходять, для більшості можливих сфер діяльності сформувалася оптимальна конфігурація.
Полегшена робота з плануванням, інвестуванням, казначейством, контролем ризиків, бізнес-аналізом, обліком та звітами. Опції для кожної з перерахованих сфер роботи підприємства були сформовані в конфігурації, і налаштовані на максимальну ефективність бізнесу. Наприклад, існує платіжний календар, який відображає обороти, і платежі, що прогоріли за датами. Або універсальна фінансова звітність, яка покликана економити час на подоланні фінішних етапів відправлення документів.
Бюджетування
BAS «Управління холдингом» має опцію бюджетування, яка допомагає з розподілом та регулюванням бюджету між учасниками холдингу. Також можливо за допомогою різних варіацій розрахунку прогнозувати динаміку зростання або спаду показників, і самостійно контролювати необхідний список цих показників.
- Бізнес-користувач контролює та виявляє потрібні йому показники, може самостійно дослідити аналітику, опрацювати модель бюджету, список звітів за різними напрямками діяльності.
- Прогнозування динаміки зростання або спаду показників відбувається з використанням різних варіації розрахунку, об’єднання та розформування даних, а також функцією “ковзного планування” та “планування від досягнутого”.
- Регулювання бюджету і його розподіл між учасниками: для вивірки бюджетів надаються різні варіанти маршрутів.
Мультиперіодна форма "Примірник звіту"
Форма дає можливість видозмінювати, коментувати, вносити правки і міняти орієнтири на весь горизонт планування.
Використовуючи форму, аналітику “Період” провести дуже просто: вона пропонує функції динамічних підсумків, що спрощують надалі введення даних і їх моделізацію. Форма зручна у застосуванні бланків максимально схожих на стандартні форми бюджетування. Також, вона сприяє оновленню бюджетів, спираючись на дані планування і окреслює обмеження на підставі цифр бюджетування.
Інвестиційні проекти
- Підсистема автоматизує поточний цикл інвестиційного проекту, починаючи від ідеї інвестиції до її закінчення. Програмний механізм здатний виявити роз’єднання етапів проекту або програми суміжних проектів, визначити відповідальних, а також терміни та споживані ресурси.
- Проект виступає інструментом у сфері вивчення масштабної аналітики управлінського обліку.
- Система повноправно може регулювати та керувати бюджетом, так як здатна консолідувати дані бюджетів, висвітлювати факти резервування коштів, доходів, витрат і динаміки ресурсів.
- Ключові показники проектного бюджету розраховуються автоматично, визначаючи їх релевантність (NPV, IRR, термін окупності, індекс прибутковості та ін.).
Лімітування і "фабрика платежів"
- Функція обмеження проводиться в трьох зонах бюджетування: бюджет доходів і витрат, бюджет руху грошових коштів і бюджет руху ресурсів. Ліміти встановлюються ще на фазі планування, а контроль ведеться в таких документах, як “Оперативний план” і “Заявка на операцію”.
- Система гарантує чітке планування грошових коштів, можливість поєднувати централізований і децентралізований спосіб ведення грошових потоків корпорації.
- Платіжний календар розроблений з функцією вдосконаленою ергономіки, яка розкриває можливості сценарію “Що, якщо?”. Додатковою перевагою є функція можливості відновити документ і переслати його в електронному листі.
В цілому система підвищує результативність управління дебіторською та кредиторською заборгованостями в момент стрибка цін і інших макроекономічних показників.
Казначейство
Платіжний календар підсистеми відображає обороти і “прогоріли” по датах платежі, ідентифікує надійність джерел інформації для загального бачення картини і проектування грошових надходжень.
Встановлено страхування від втрат в умовах валютних і процентних ризиків:
- розрахунковий валютний форвард;
- процентна, валютна різниця;
- процентна різниця;
- валютно-відсоткова різниця.
Функціонал чітко регулює ступінь грошових зобов’язань, оперативно виявляє невідповідність в діаграмі платежів і нарахувань, оновлює схеми і формує запити на платіж.
Централізоване управління закупівлями і управління договорами
Ця підсистема розрахована на об’єднання потреб в матеріальному забезпеченні бізнес-одиниць, автоматизації тендерів, включаючи оціночний аналіз постачальників, їх платоспроможність для погашення кредиту з тендерних пропозицій, угоди, виконання центральних закупівель та контролю розподілу закупівель.
Облік і звітність по МСФЗ
Програмне забезпечення лінійки BAS підтримує облік по МСФО в двох варіантах:
- Транзакційна модель обліку вважається більш результативною в тому випадку, коли облік по МСФО використовується в тій же інформаційній системі, що і облік по П(С)БО.
- Трансформаційна модель найчастіше використовується при передачі відомостей дочірнім і залежним компаніям в форматі збору даних.
Для першого і другого варіанту обліку створені функції трансляції даних з фінансами П(С)БО на план рахунків МСФЗ.
Функціонал “Трансформаційна таблиця” адаптує відтворення трансформаційних коригувань вручну і оцінку даних при інтеграції процедур.
Інтеграційні можливості
Підсистема розрахована на впорядкування процесів обробки звітності, шляхів узгодження, налаштування обробки облікової документації.
Також до завдань підсистеми входить утворення нових об’єктів і додавання їх у витягнуті дані з зовнішньої інформаційної системи. Об’єкти в свою чергу мають окремий функціонал:
- відносні трансформації;
- очікування подій, перерв;
- автоматизовані узгодження і зміни об’єктів;
- розсилки з метою нагадувань;
- автоматизація широкої дії міжфункціональних і крос-системних бізнес-процесів.
Універсальна фінансова звітність
Підсистема економить час на подолання фінішного етапу фінансової звітності, починаючи від початкових аналітичних таблиць в “BAS Управління холдингом” до відправлення звітного файлу клієнту. Документ, який відправляється, крім звітності МСФО або бюджетної кампанії, містить і їх детальний аналіз (часто званий MD & А).
Конфігурація підсистеми “BAS Управління холдингом” включає в себе:
- зручний функціонал для підготовки чітко обґрунтованого формуляра звіту;
- логічний підсумок поріваної інформації інших аналітичних даних і вивідних показників (відхилень, довільних виразів);
- докладний примірник звіту з повним розбором аналізу;
- фінансову інформацію всіх пунктів і сторінок;
- організацію підготовлених звітів, узгодження та висвітлення даних фінансової звітності, що сприяє плідній внутрішній комунікації персоналу;
- рухомо-активні фільтри та контрольний коефіцієнт, який виявляє упущення в звітності не тільки на стадії синтетичних даних, а й аналітичних розкриттів.
Ризики
Система дозволяє створити єдиний контроль над ризиками процентної, валютної, податкової, кредитної підсистем.
Підсистема з легкістю виконує ряд завдань, а саме:
- ідентифікація та початкове оцінювання рандомних ризиків;
- планування перевірочних заходів, що знижують вірогідність збитку та ризикових ситуацій;
- облік інцидентів та план відповідей на них;
- наочний функціонал трактування збитку від ризиків в показниках планування аналізу.
Бізнес-аналіз
Аналітичні дані прикладного рішення реалізують багаторівневе оцінювання накопичуваної інформації від загального показника до її кінцевого виду.
Продукт здатний до гнучкого графічного аналізу наданої інформації, задіюючи при цьому наочні дашборди та панелі індикаторів.
Найважливіший функціонал бізнес-аналізу ділиться на:
- факторний аналіз;
- аналіз чутливості;
- моделювання “що, якщо?”;
- зворотній розрахунок вихідних показників, удосконалення установочного показника.
Заходи
Для формування рутинних, монотонних дій в стилі закупівель, ініціатив Balanced Scorecard, активностей з управління ризиками і т.д. розробниками написаний спеціальний функціонал з моделлю цих маніпуляцій. В шаблонних варіантах є можливість управління від руки або формування розкладів подій, а також контроль термінів завершення етапів.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ для холдингу
Окремо варто виділити те, як система працює з документами, адже у холдингу, чи будь-якому подібному об’єднанні підприємств завжди виникають труднощі з бюрократією. Обмін документами між різними відділами вже досить складний, а якщо ці відділи ще й належать різним структурам управління, можна зовсім заплутатися. Для будь-якої компанії документообіг життєво важливий. Без нього функціонування підприємства просто неможливе. Внутрішній та зовнішній документообіги забезпечують інформацією керівників та державу, без чого бізнес у наш час вести буде незаконно. При роботі з МФСО програмне забезпечення лінійки BAS підтримує облік у двох варіантах:
- Транзакційна модель обліку, яка вважається більш ефективною, коли облік за МФСО та П(С)БО використовуються в одній інформаційній системі;
- Трансформаційна модель найчастіше використовується при передачі даних дочірнім та залежним компаніям.
Для обох варіантів створено функції трансляції даних із фінансами П(С)БО на план рахунків МФСО.
Також конфігурація BAS «Управління холдингом» включає:
- Можливість готувати чітко обґрунтовані формуляри звітів;
- Підсумок порівняння інформації аналітичних даних та вихідних показників (відхилень, виробничих виразів);
- Примірник звіту з детальним розбором аналізу фінансової інформації всіх сторінок та пунктів;
- Організовану підготовку звітів, погодження та висвітлення даних фінансових звітів, що може сприяти більш ефективній комунікації персоналу;
- Активні фільтри та контрольний коефіцієнт, що виявляє недогляди у звітностях.
Документообіг – важлива частина роботи холдингу, і тому необхідно приділяти йому увагу. Автоматизація бізнес-процесів з BAS створює можливість для економії часу та оптимізації роботи управлінців. Замовляючи систему BAS «Управління холдингом», ви отримуєте якісний інструмент контролю, а ми нового, надійного клієнта!
Чому співпрацюють з iT.Artel?
- 17 років досвіду впровадження
На всіх етапах ми працюємо командою, що складається з програмістів, бізнес-аналітиків, підрядників, а іноді і представників суміжних відділів – це дозволяє охопити процес з усіх боків, побачити те, що не помітно іншим.
Завдяки нашому досвіду та підходу до роботи ми завжди ведемо аналіз реалізованих проектів та активно підтримуємо свою базу знань. Це дозволяє заздалегідь уникати помилок і швидко знаходити рішення складних завдань.
- Унікальна методика впровадження проекту (проектний підхід)
Наша методика дозволяє оцінити як тимчасові, так і фінансові рамки майбутнього проекту ще до його початку. Тобто вже на перших етапах Ви, як Замовник отримуєте інформацію про цінові межі як проекту в цілому, так і окремо взятих видів робіт по впровадженню BAS на Вашому підприємстві.
- Відкрите впровадження та розробка
Ми в iT.Artel завжди робимо процес впровадження, розробки та супроводу відкритим. Це означає що, навіть, якщо Ви захочете тимчасово заморозити впровадження BAS Управління холдингом або вести подальшу роботу самостійно, у Вас завжди є така можливість. Ми прив’язуємо до себе НЕ силою, а тільки професіоналізмом і якістю роботи. Продукти лінійки BAS – багатоплатформність, гнучкість і підтримка відкритого ПЗ.
- Підтримка, оновлення та супровід
BAS Управління холдингом – інноваційний, новий продукт. Для нього можливі кілька варіантів супроводу і підтримки:
- стандартний ліцензійний інформаційно-технологічний супровід (ІТС);
- абонентське обслуговування;
- погодинні роботи.
У нашій команді більше 40 сертифікованих фахівців з різних підсистем BAS ERP. Фахівці постійно проходять внутрішнє та зовнішнє навчання, підвищують свій рівень компетенції як в технології запуску системи, так і в предметній області знань.
Отримуйте справжнє задоволення від використання ІТ продукту з якісним супроводом і підтримкою на всіх етапах роботи. Звертайтеся, ми поруч!